Turite nuolaidos kodą?

Pristatymo informacija

Pristatymo informacija

Jūsų užsakymas

Produktas Suma
Pastolių uždengimo tinklas 3,30 m × 100 m (330 m²) – patvarus, UV spinduliams ir vėjui atsparus tinklas, skirtas statybinių pastolių, fasadų ir darbo zonų apsaugai. Sulaiko dulkes, šiukšles ir smulkias daleles, užtikrina darbo saugumą ir aplinkos švarą.
Pastolių uždengimo tinklas 3,30m x 100m (330,00 m²)
117.86
Tec7 Roof 2.0 stiklo pluoštu sutvirtinta bituminė pasta – aukštos kokybės hermetikas stogų ir konstrukcijų sandarinimui. Elastinga, ypač tvirta pasta, atspari UV spinduliams, šalčiui ir karščiui, skirta įtrūkimų bei jungčių remontui be grunto.
Tec7 Roof 2.0 Stiklo pluoštu sutvirtinta bituminė pasta
8.95
Suma 126.81
Viso 126.81 (įskaičiuota 22.01 PVM)

Mokėjimo Būdai


  • Elektroninė bankininkystė

    Informuojame, kad sąskaitos informacijos ir mokėjimo inicijavimo paslaugas Jums suteiks Paysera vadovaudamasi šių paslaugų teikimo taisyklėmis. Tęsdami apmokėjimą patvirtinate, kad sutinkate su šių paslaugų suteikimu ir jų teikimo sąlygomis.

Jūsų asmeniniai duomenys bus naudojami užsakymo įvykdymui, patogesniam naršymui šiame tinklalapyje bei kitoms reikmėms, kurios aprašytos mūsų privatumo politikoje.

Pristatymas ir grąžinimas

Mano siunta neatvyko. Ką daryti?

Jei jūsų siunta nepasiekė, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, nurodykite užsakymo numerį, ir mes greitai patikrinsime siuntos būklę.

Ar pristatote prekes šventinėmis dienomis?

Prekes šventinėmis dienomis nepristatome. Užsakymai bus apdoroti pirmą darbo dieną po švenčių.

Ar aš galiu asmeniškai atsiimti prekes, užsakytas internetinėje parduotuvėje?

Taip, galite atsiimti prekes iš mūsų sandėlio. Detalią informaciją rasite kontaktų skiltyje.

Kokie dokumentai bus siuntoje?

Prie siuntos pridedama PVM sąskaita faktūra.

Ką daryti, jei kurjeris atvažiavo su siunta, bet aš nebuvau namuose?

Kurjeris susisieks su jumis telefonu ir suderins kitą pristatymo laiką arba adresą.

Kaip elgtis gavus prekę su defektu arba gavus pažeistą siuntą?

Jei siunta buvo pažeista, jos galite nepriimti, priėmus siuntą ir gavus pažeistas prekes prašome susiekti su Klientų aptarnavimo linija (rekomenduojame tai padaryti el.paštu). Laiške pridėkite pažeistos siuntos ir prekių nuotraukas.